بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکارها ضروری است؟

امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی در دنیا بسیار بالا است و علاوه بر این روز به روز زندگی افراد چه به خواهند و چه نه به تکنولوژی وابسته تر می­ شود. به نظر ما در آینده بخش زیادی از درآمد کسب و کار از طریق معاملات آنلاین یا بازاریابی های آنلاین خواهد بود.



بنابراین حتی اگر کسب و کار شما کوچک هست و یا اصلا امکان فروش محصولات به صورت آنلاین برای شما امکان ندارد، ما به شما پیشنهاد می کنیم که به فکر ایجاد یک وبسایت حتی فقط برای معرفی محصولات خود باشید.
چرا داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکارها ضروری است؟

البته امروزخیلی سریح نمی توان گفت که محصول شما امکان فروش آنلاین ندارد. امروزه محصولات خیلی اندکی است که نمی توان آن را به صورت آنلاین فروخت. می توانید بررسی کنید که چگونه محصول خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

البته درست است که در ایران خیلی کم به خرید آنلاین توجه می ­شود ولی سرعت رشد جذب مردم به خرید آنلاین در حد قابل قبولی است.
چرا داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکارها ضروری است؟
چرا داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکارها ضروری است؟
 توجه کنید که ما نمی‌گوییم که شما باید تلاش کنید محصولات خود را به‌صورت آنلاین به فروش برسانید، هرچند که فروش آنلاین برای شما خیلی بهتر است . تأکید ما بر حداقل حضور در وب است که در این صورت مشتریان ، شرکای کسب‌وکار و حتی سرمایه‌گذاران به‌راحتی و با سرعت بیشتر به اطلاعات بیشتری در مورد کار شما ، محصولات و یا خدمات شما دست پیدا می‌کنند که این نتیجه خیلی بهتری برای شما دارد.

توجه کنید که صرفاً داشتن یک وب‌سایت ساده کفایت نمی‌کند. شما باید یک وب‌سایت حرفه‌ای برای خود دست‌وپا کنید و آن را جدی بگیرید. چرا؟ ازآنجای که بسیاری از مصرف‌کنندگان در حال حاضر قبل از خرید خود اطلاعاتی در مورد محصول خود از اینترنت کسب می‌کنند، سایت شما ممکن است اولین شانس شما برای ایجاد یک تصور خوب در یک خریدار بالقوه داشته باشد.

با استفاده از یک سایت خوب طراحی‌شده شما می­توانید در ذهن مشتری خود، از خود یک شرکت بزرگ و حرفه‌ای ایجاد کنید. من بسیاری از وب‌سایت‌های شرکت‌های بزرگ که بد طراحی‌شده به‌طوری‌که کار کردن با آن بسیار سخت بوده را دیده‌ایم که این باعث فاقد اعتبار حرفه­ای در شرکت‌ها می‌شود ، که این برای آنها خیلی بد است. حتی اگر این شرکت‌ها ده هزار کارمند داشته باشد.

به نظر ما حتی نداشتن یک وب‌سایت از داشتن یک وب‌سایت بد بهتر است چون باعث می­شود در نگاه اول برداشت بدی نسبت به کسب‌وکار شما بشود. یا به این صورت بگوییم که وب‌سایت شما با بازدید کنند سایت شما در مورد کسب‌وکار شما صحبت می‌کند.

وب‌سایت بخش مهمی از کسب‌وکار شما است و به آن اطمینان کنید.
چند دلیل برای داشتن یک وب‌سایت

۱- به‌مراتب ارزان‌تر و بسیار انعطاف‌پذیرتر از تبلیغات چاپی است.

۲- امکان معرفی کسب‌وکار شما و یا معرفی شما به جهان و یا هر مشتری که در هر جای دنیا باشد و به اینترنت دسترسی داشته باشد.

۳- وب‌سایت تنها یک رسانه برای نمایندگی شرکت شما نیست. شما می­توانید از این رسانه به فروش فضای تبلیغاتی در وب‌سایت شما به کسب‌وکارهای دیگر استفاده کنید.

۴- جذب مشتریان بیشتر با استفاده از وب‌سایت در هنگامی‌که شرکت شما بسته است و یا شما در تعطیلات هستید.

۵- می­تواند از راه‌های دیگر مانند راهنمایی، مشاوره و مطالب جذاب و به‌طورکلی می‌توانید مشتریان خود را بیش‌ازحد در وب‌سایت نگهدارید که این امر باعث می­شود بهتر شمارا به یاد داشته باشند.

۶- یک وب‌سایت این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که برای مشتریان بالقوه اعتمادسازی ایجاد کنید با توجه به اینکه مردم قبل از خرید خود تحقیقات خود را در اینترنت انجام می‌دهند و با این کار شما مشتریان خود را به بازاریابان خود تبدیل کرده‌اید.

۷- مشتریان شما با استفاده از وب‌سایت به‌راحتی و به‌سرعت می‌توانند نظرات و پیشنهاد‌ها خود را در مورد محصول و یا خدمت شما برای شما ارسال کنند.

 

آموزش قدم به قدم  ساخت کسب‌وکار اینترنتی پولساز

بدون داشتن هیچگونه تجربه فنی در زمینه سایت!

ساخت کسب‌وکار اینترنتی پولساز

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده